Sometimes, you just wanna...

Så var det bara tre arbetsdagar kvar då.
Och puh!
Nu behöver jag inte gå ned till mina gamla "arbetskamrater" och äta tårta heller. Jag skyllde inte på att jag var tårtintolerant eller något annat jönsigt - utan kände att det var bäst att säga rätt ut varför jag inte ville. Jag har inget emot Leif eller Anki... men det där förbannade aset "*" vill jag inte vara i närheten av. (skriver inte namn, på grund av risk för stämning.

Att sitta där och äta tårta med henne - som om ingenting har hänt. Jag är säker på att det inte skulle fungera så bra. Jag skulle till slut tvingas säga någonting som lägger sordi på tårtaftonen. Och jag skiter verkligen högaktningsfullt i vad * tänker och känner (eftersom hon alltid skitit i vad jag känt) men det finns ju 2-4 personer till också, som skulle sitta där och behöva känna sig illa till mods resten av fikarasten.

Så det går helt enkelt inte. Jag har, när jag mått som sämst, faktiskt drömt om att strypa henne. (ja. Jag! Fredliga Sabadon) Så... kanske skulle jag försöka kväva henne med hjälp av tårtan?
Fast jag tror inte det skulle fungera. När det gäller mat och fika så skulle hon nog bara:

... sväääälj

Men kan inte kväva en sådan - med lite tårta. :-/

Kommentarer
Postat av: Anonym

Puss och kram på dig, härligt att det snart är över. ler

2009-05-27 @ 21:04:55
Postat av: Bumby

Meh, vart tog mitt namn vägen i det där meddelandet?! Bara så du vet så var det jag, Bumby, som kommenterade!

2009-05-27 @ 21:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0