Testfest och resultatfest.

Vi var ute på fest i fredags, efter tentan. Jag hade ganska många skäl att fira... nämligen 61 anledningar. Så många poäng fick jag. Av 62. Nu är jag givetvis förbannat nyfiken på vad jag missat. gaah. Jag har aldrig spikat ett prov och jag var helt säker på att jag inte skulle göra det denna gången heller. Jag hade förvisso rätt. Men fan så nära det var. Jag trodde faktiskt att jag skulle få 53 poäng eller något.

Oh well. Nu ska jag lyssna vidare på den här föreläsningen, så att jag kan få ett under max även på nästa tenta.

Festen var kul. Klassen är, än så länge, rätt bra sammansatt. Bra individer. Nästan alla.
Det har kommit in tre nya sedan vi började och... tyvärr (inte för att jag har någonting emot dem) så är alla tre killar. Så... det är fortfarande bara 4 tjejer i klassen.

Gruppdynamiken kan bli lite lidande. Tre av tjejerna håller ihop i grupp och sitter liksom mest bara med varandra. Noppamas lyckas interagera med alla andra.

Hopp och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0