När jag blir dement så kommer jag alltid minnas den här måltiden.

Hur kommer det sig att jag bara blir duktigare och duktigare på att laga mat - trots att jag nästan aldrig gör det längre? Och jag vet faktiskt inte ens vad jag gör. Det är slumpen som avgör vad jag blandar i.

Dagens mat var sanslös! Jag borde hälla den i ett kuvert och skicka den till någon som utser vem som får nobelpris i mums.
GOOOOTT!
mmm. Tur att jag har två portioner till. Matlådor till resten av veckan.

Och så har jag känt mig rätt positiv i dag. Det kan vara så att gårdagens träningspass gjorde gott för min stackars sargade löparsjäl.

Maria är på någotnågot med jobbet... så jag har lämnats ensam i dag. Jag spenderar den här kvällen med att ta igen mig. Njuta av den fantorgasmiska maten. Att kolla hur det går för armade Björklöven, dricka Cola och med att planera försäljningen av min iPhone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0