Hur hårda är Malmö Aviation?

Snart... till Stockholm. SRF-kryssning på Torsdagen, tillbaka till tockholm på Fredag. Där blir jag upphämtad med bil och sedan ska jag och 'M' bo på hotell i två nätter. Gå på IKEA (som ligger 500 meter från hotellet), besöka några andra butiker and stuff och bara ha det bra. Vi skulle ju inte kunna träffas den här helgen - på grund av min fördömda Stockholmsresa. Men... du är det alltså fixat. :)

Hoppas bara att jag lyckas komma på planet. Jag bokade en biljett med studentpris. De andra kostade 4 gånger så mycket. Nu visar det sig att jag inte ens är i närheten av att få mitt Mecenatkort. Så... jag får väl se.
Om jag inte lyckas komma in i planet så åker jag tåg ned... missar kryssningen och får tillbringa två nätter på hotell. Det är inte dåligt! Men kryssningen vore såklart ändå kul att få åka med på - eftersom jag redan betalat för den. :) Grupperna, i sig, är väl sådana jag kan leva utan. Men... kul ändå. Inte varje dag man får se gamla Demon, live!
Faktiskt till och med allra sista gången. Det är deras avskedstour, så...
Candlemass brukade jag lyssna på rätt mycket. Pretty Maids har väl gjort ett par bra låtar... men inga jag verkligen lyssnat på. Dismember... en av de första death-metalgrupperna. Bara en sådan sak... de vill jag höra, kanske just därför. Jag har ingen aning om de är bra. :) . Frågan är bara hur en death-metalröst låter, efter 30 års bräkande?

... och två grupper till som jag tycker låter jättetråkiga, men... intressant att se de fyra jag skrivit i alla fall.

Jag ska, som vanligt, inte dricka så mycket.
Jag ska bara försöka se till att inte bli mer sjuk nu. Jag menar... inte sjuk, som i illamående. Utan sjuk som i förkyld! Jag känner tendenser. Och jag vill inte bli förkyld igen. Det börjar bli väldigt irriterande! Fattar inte varför jag ska bli väldigt förkyld en gång i månaden? Är det min mens eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0