Allt som blev glömt.

aa, just det.

Jag besökte mitt ex, på sjukhuset. Hon har opererats lite. Typ del två av sin tidigare op. Jag hälsade på henne, i Lördags. Det var trevligt att prata... men tyvärr blev hon vääldeligt trött och det blev inget Yatzyspelande, som jag hade planerat. Blev väl bara typ en kvarts besök och sedan hem igen.

Anyhoo. Jag fick en dator, i dag.
Gratis alltså.
Komplett med skärm, trådlöst tangentbord och mus.
En typ surfdator... jag ska koppla ihop den och se till så den fungerar felfritt och sedan sälja den. Ska även sälja en kamera och en router samt ett nätverkskort.
Make that två nätverkskort. och tre trådlösa möss. och en nätdel.
en Switch också.

... "He works hard for the money"

Han kan få mitt fotbollsspel, om han vill. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0