Them phones will drive us crazy. And then give us cancer!

Jaha... då har jag sålt min nya telefon. Det blev en förlustaffär på ca 1800 kr - och den är inte ens två månader gammal. Men det var ju ungefär så mycket den är värd - egentligen. Det är en ganska kass telefon och jag kommer för alltid att bojkotta skräpföretaget Lucky Goldstar Electronics (LG). De bygger saker som de inte orkar bygga färdiga innan de skickar ut till butikerna. Sedan bryr de sig inte ens om att försöka uppdatera någonting i efterhand. De bara vänder köparna ryggen till och börjar bygga nästa skräppryl.

Trist. För de saker som inte innehåller hundra buggar är ju faktiskt bra. LG har en del bra saker. Men ett företag som behandlar sina kunder på det sättet... näpp... bort!

Så nu ska jag köpa en ny. Det blir antingen en iPhone 3Gs eller en HTC Magic.
ujujuj. Jag trodde inte jag skulle befinna mig i den här situationen REDAN. För bara lite drygt två månader sedan satt jag och kollade upp ALLT - för att slutligen komma fram till att LG Arena verkade vara bäst.
Och... om den bara hade hållit vad den lovat... varit buggfri. Då skulle den banne mig varit bäst också. Det står jag för. Hårdvarumässigt var den BRA.

Nä. Nu ska jag beställa en ny.. dricka lite cola... äta lite choklad och slökolla på friidrotten, i bakgrunden.
Isinbajeva rev ut sig på ingångshöjden, i damernas stavhopp. Fröken världsrekord tänkte väl, som vanligt, hoppa in och slå ut alla konkurrenter redan i första hoppet... men hon klarade inte den höjden alls och blev nu SIST i VM-finalen. Ajsan ajsan. Lite begränsande att man inte kan dopa bort nerver. DET skulle blivit ett kanske än mer populärt fusk? :-/

Hon borde förresten döpa om sig till Isinbajbajeva.

Nu hörde förresten en flyttfirma av sig. Flyttlasset går på Söndag... sa vi. Men jag ska ringa honom i morgon och fråga om det går att ta nästa söndag, i stället. Så om nästan två veckor.
Och... den helgen kanske man borde åka förbi Lycksele också. Hälsa på de nordiska djuren.

... eller kanske skulle hon heta... Missinbajeva?

Någon som vill ha jävla billig 2-sitssoffa?
Fåtölj?
Vardagsrumsbord?
Dator?
Dubbelsäng?
En smäll?
... bara hör av er. Ni vet att ni vill.
Om inte annat, så bara för att prata lite. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

harkel å LG sm va såååå bra hörde/"läste" jag nån som sa/"skrev" när jag lämnade tillbaka min likasamma-mobil....hihi

2009-08-24 @ 23:30:32
Postat av: Anonym

Ja det va alltså jag som skrev =P



/Helena

2009-08-24 @ 23:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0