Saturday night's all right for... ja... vadå?

Åh vad jag är trött.
Klev upp tidigt i morse för att tvätta. Egentligen hade jag en inbokad tid i morgon kväll... men det kan hända att jag får besök då. Så... då tvättade jag tidigt på morgonen i stället.

Men i kväll har jag garanterat ingen besök och... jag börjar verkligen bli less på att inte ha någonting att göra.
Vad ska man säga?
Framtiden?
Min framtid är i alla fall INTE att sitta och föra in en massa siffror i en dator - åt kommunen. Det kan det väl ändå inte vara?
Jobbet tar slut i November, detta år. Jag har sökt en utbildning i Malmö... 2 år. Den börjar i September och... det känns som att det kan vara den som avgör om jag får ett hyggligt liv, med ett jobb som känns hyfsat betydelsefullt och ett socialt liv som existerar eller om jag står kvar här, utan framtid... utan vänner.

Nä.. jag går ut på en promenad. Klockan är 20 och jag vill inte sitta här och titta på 11 killar boende i Barcelona, som sparkar boll.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0