Men bio är i alla fall bäst hemma.

Det är förresten som så, att jag fortfarande är nöjd.
Jag fick godkänt på den sista hängande tentan. Jag fick ett rätt dåligt resultat - men det hade jag räknat med. Jag visste att jag hade klarat den och jag visste att jag skulle få ett rätt dåligt resultat så - jag är inte överraskad.

Men jag har i alla fall klarat den och nu är det bara att fortsätta tuffa på framåt. På fredag är en ny tenta. Den kommer jag att klara. Jag är inte det minsta orolig. Algoritmer känns lite för enkelt för att vara ett eget ämne. Men ja. Det finns såklart de i klassen som har problem med dem också.

Bio blev det nu under kvällen.
Vi var och såg på 2012.
En katastroffilm!

Inte dålig. Men den handlar bara om katastrof. En enda lång katastroforgie. Människor som skriker, bilar som rullar omkring, mark som rämnar, hus som kollapsar och... glömde jag säga: folk som skriker.
Det måste funnits runt 40 olika "i sista sekunden"-scener. Allt gick ut på det. Jag minns inte riktigt om filmen ens hade en handling.
Ändock underhållande.

Den var inte riktigt så patriotisk som jag hade befarat.
Men du behöver inte gå och se den.

Marias bil är inne på verkstaden... igen.
Hon köpte den för 24000 - för 11 månader sedan. Och med de 8500 som de vill ha denna gång så kommer hon att ha lagt ut nästan 24000 bara för reparationer också. Nice. Klart prisvärd sak.

Nej... nu är jag trött. Det jag hade tänkt skriva om får jag, i stället, skriva om i efterhand.

Kommentarer
Postat av: Maria

19 000 kr för bilen var det faktiskt bara... Jag kom på det igår. Så med denna lagningen har jag betalat mer för lagning än för bilen.

2009-11-17 @ 20:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0