Första bloggen från iPhonen.

Tur att vi inte har några grannar boende under oss... För nu har katt en period. Polisbil åkte nyss tut tut snabbt åt höger (om man tittar ut genom fönstret) vi gick från vårt hem till Triangeln - och enligt en av oss så tog det mer än en timme att gå den biten... Och då vet jag att det åtminstone är tio minuters gångväg kvar till skolan. Det var inga bra nyheter. Eniro hävdar att det ska ta ca 47 minuter att gå hela den sträckan till skolan och eftersom jag vet att jag brukar gå snabbare än farbror Eniro så blir jag lite förbryllad. Skolan... Som f.ö. Tidigare legat ca tre minuters gångväg från där jag nu bor. Alltså i samma område. DET hade varit doft. Men såklart var de tvungna att flytta den skitlångt bort. Och jag börjar på tisdag. Inte, som jag tidigare trott, på måndag. Bonus! Jag tänkte försöka skaffa Viasat Hockey, så jag kan titta på hockeyallsvenskan - men det ser ut att bli rätt dyrt. Ca 140 i månaden... Men eftersom jag bara har en inbyggd Box som klarar Roberts värdelösa Boxerkort så måste jag skaffa en digitalbox och DEN kostar pengar. Suck. Jag som bara vill se lite hockey. Om ca tre veckor, när Björklöven kommer på besök till Malmö, så tänker jag i alla fall gå och se. Com Hem kan inte ockra av mig 3000 för det! :-) i går råkade jag försätta min vackra iPhone i koma. I natt väckte jag den. Så lätt ska den inte undslippa. Jag tänker roa mig med denna i ett par år till. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0