Veckorapport.

Och just NU känner jag mig väldigt ensam.
Maria har just åkt upp till Nässjö - för sista gången.

Alltså det är ju inte annorlunda mot hur det brukar vara. Hon åker ju upp och är där en vecka... men min hjärna vet att det är något på gång, så den får väl för sig att det är någonting dumt och farligt som är i görningen.
Men ja. Hon kommer hit på fredag och då kommer vi att bo tillsammans hela veckorna.

Men det kan finnas en annan anledning till att jag känner mig ensam... och det är att den här helgen inte varit så givande. Alltså det har inte varit något FEL på det vi gjort. Men först så kommer hon hit flera timmar efter hon brukar (reste med bil för att få ned en del saker)... så vi hade liksom ingen fredag kväll tillsammans. Sedan gick nästan hela lördagen åt till att åka omkring med hennes syster och Micke... IKEA, Bauhaus, ett par djuraffärer och sedan sy en väska.

Vi gick på bio. Det var såklart trevligt. Men det blir ju inte så mycket prat. :D
(Inception... faktiskt rätt bra, trots Leonardo i huvudrollen. Jag är så less på hans bistra ögonbryn. Dvs det uttryck han använder när han ska se allvarlig och fundersam ut. Han slänger på sig den minen i varje film han är med i och de gör så att han ser ut som en elvaåring som har köpt lösögonbryn från Sesam-butiken... våning 2: Bert-avdelningen)

Jaja... nu sitter jag och kollar på den "rafflande" upplösningen i Scandinavian masters... där en svensk ligger i delad ledning inför sista hålet.
Colan har försvunnit. Den tog Maria minsann med sig. :) Så jag får gå ut och köpa en ny. No biggie.
I kväll kommer Erik hem till Malmö... så vi får ta och hitta på någonting. Han ska visserligen jobba den kommande veckan. Jag ska köra på körskola. Jag ska läsa teori och jag ska jogga. Men resten av tiden kommer jag att vara sådär ensam som jag är nu. Blir nog lite biljard eller nåt.

Sedan är vi sambos på heltid. Med allt vad det betyder.

Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0