Flugorna är i alla fall tysta.

Nah... jag har borrat i dag. Men tyvärr har jag en för liten borr. 34 mm och det skulle krävts typ 40 eller nåt. Men sådana fanns inte att köpa hos Clas.
Jag borrade två hål. Men fansröret kom ändå inte genom. Så jag ska borra ett tredje, i morgon.

Nästa problem är att jag sedan måste borra i röret. Det finns sådana pluppar att koppla avrinningsröret till. Men de är inte öppna. Det är plast i dem som man måste borra upp först. Det är jättelätt när det hålet är riktat mot en vägg och man har typ 15 cm plats att stoppa in en borrmaskin där mellan. Det funkar inte.
Jag har en rätt stor borrmaskin. ^^ (That's what HE said!)

Jag har inte riktigt tänkt på det sådär konkret. Men... Damn vad skönt det är att inte ha folk utanför sitt fönster. Inte en människa som står här och röker, pratar i telefon, visslar på hunden. Inte ett barn som studsar någon fotboll, ingen gnisslande cykel, inga bråkande skolelever. Inga knarkköpande halvvrak och den där känslan av att hela tiden vara under siege - finns inte längre. Jag känner mig mycket mer fri.

Bara buskar utanför fönstren... en tom innergård som ligger på taket till våning två. Nice. Känns som bottenvåning.. men it ain't. En och annan insekt som fångar kattens uppmärksamhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0