Jag tänkte bara säga att jag lever.

Saker hända. Underförstått, när jag inte skriver i min blogg, är att det händer så mycket att jag inte ens anser mig ha tid att blogga. Antingen en massa roliga saker som att jag skaffat praktikplats som projektledare eller klarat Javakursen redan med två veckor kvar av densamma. Men även tråkiga saker som att Erik snart flyttar ut. Kommer dock snart att få en ny inneboende efter honom. Men det är ingen som jag känner. Hon jobbade på TYP samma ställe som Maria. Eller nåt. Små faktafel angående det där kan vi strunta i. Det var så det hängde ihop, nästan. :)

Men i alla fall. Ni som, under bloggtorkans tider, vill veta vad som händer i mitt liv får helt enkelt höra av er på annat sätt. Ring, sms'a eller maila. Facebook och messenger finns jag också på. Sitt inte här och vänta. :) För ibland kan jag vara väldigt inaktiv. Det vet jag. Men det betyder inte att jag inte bryr mig.
Däremot: Att ni inte hör av er... DET betyder att ni inte bryr er, ho ho ho. ;)

Men i alla fall så har jag åter igen köpt en fin bok, för skolan, som jag inte öppnat. Jag måste sluta slösa pengar på studielitteratur.
I dag skulle jag och Erik ut och paddla kajak. Men min vision av min första kajaktur är INTE att det ska vara grått och regna som fan. Erik bryr sig dock inte om sådana petitesser.
Well, I DO!
Så jag stannade hemma.
Jag vill att det ska vara sol och varmt och skönt och... torrt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0