Freddie's coming for you... again.

Ooooj ojojojojoj... oj oj oj oj...
I morgon har den premiär.
Mina förväntningar är så höga att det nästan bara kan bli en flopp.

Jag är nästan lika uppspelt som då jag öppnade mitt kuvert med Metallicabiljetten.

Den nya Terror på Elm Street är här.

Jag vet att det är skitfånigt. Men jag är som ett litet barn sådär klockan 11:47 dagen före julafton.
Den gamla filmen från 1984 kanske inte var världens... vackraste film. Den var inte särskilt djup. Den blev inte känd för sina skådespelarprestationer. Jag har inte sett den lika många gånger som t.ex. Alien och Terminator. Och om ärligheten ska fram så ser jag väl de filmerna som något mer kompletta, än Terror. Men... Terror på Elm Street är verkligen en bra gammal film. :)
--

Förra veckan var jag på något företagsledarmöte och höll tal.
Jag lät skriva ut några visitkort ett par timmar innan och... de gick faktiskt åt.
Det var en förvirrande upplevelse.
--

Och just ja. Sedan var jag i Italien och kollade på hur parmesanost tillverkades. Kollade på kyrkor och annat sådant som Italien är kända för. Katolicism och pizza, alltså.
--

Nästa vecka åker jag upp till Umeå, på mitt första besök där sedan jag flyttade ned. Blir väl trevligt att hälsa på gamla familj och vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0