På sydfronten lite nytt.

mmmmmmm. Hoppas.

Jag och Maria ska titta på en lägenhet i dag. En hyresrätt mitt mitt mitt mitt i stan. Den är så central att jag tror de byggde den lägenheten först - och sedan Malmö runt den. Jag skulle bli granne med min favoritpub. I samma hus finns både ett gym och en boxningsklubb, samt Malmö Stadsteater som närmaste granne. Maria får 400 meter till centralstationen. Perfekt när hon ska pendla till Helsingborg. De där extra 15 minuterna det tar till centralstationen, från Kirseberg, kanske inte känns den första veckan... eller månaden. Men sedan börjar den kännas jävligt onödig.

Men jaja. Vi har inte fått lägenheten ännu. Jag trodde dock aldrig att vi skulle få titta på den ens. I går var jag där och snokade runt lite. rekade. Jag kände hur det liksom pirrade och att jag flämtade lite spontant - av exhaltering. Hjärtat slog lite snabbare och... där vill jag bo.

Jag vill att klockan ska bli 18 nu. Massor av timmar kvar ju. :-(

Hmm... jag vet inte vad jag gjort med mina spellistor, i iTunes. Jag vet att jag tidigare gjort någonting smart när jag länkat ihop flera olika för att sortera bort låtar efter vissa kriterier som kategori, spelade, betyg osv. Men... Nu när jag tittar på de tre spellistorna så... förstår jag dem inte.
Jag har en statisk - dit jag lägger alla låtar jag tycker om.
Sedan har jag en dynamisk som sorterar bort enligt vissa kriterier sedan kan jag tänka mig att den sista spellistan, som är dynamisk, ska ta in det som blir kvar då... och automatiskt syncas mot telefonen.
Men när jag tittar på den tredje spellistan så tar den bara vad som finns i den första. Punkt. Den andra listan blir inte ens inblandad.

Jag tror bestämt att jag gjort något fel. :D
Men det har ju fungerat jättebra ju. Vågar inte ändra nu, för då kommer den väl att ligga och synca i fem timmar nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0