Run to Zingmark.

Nu har äntligen teoriuppskrivningen och uppkörningen bokats in. Det är en del dagar kvar och jag hade en ej utnyttjad körlektion som jag nu väljer att lägga in under väntetiden.
Spännande...

Kusin Erik har precis köpt ett årskort till 24/7 och jag tänker väl försöka göra detsamma. Han gick dit i dag för att kolla hur det såg ut (och troligtvis för att träna lite). Men eftersom jag inte riktigt känner mig helt frisk, ännu, så väljer jag att avvakta någon vecka med mitt inköp av kort. Det blir 169kr/mån och det måste vi klara av - tycker jag. Det är ett bra läge att komma i den form jag vill vara. Nu när jag äntligen har någon att gå dit och träna med.
Jag är inte mycket för det där testosteronstinna pushtränandet. Ni vet... där man står och bölar: Kom igen nu... två till... ta i då... osv osv - till varandra. Men jag inser att det troligen kommer bli betydligt lättare med motivationen att ta sig till gymmet - om jag har avtalat två dagar i veckan tillsammans med en annan människa.

Nåja. Vi får se vad som händer.
Jag vill springa... fort. Nu. Men jag är inte helt frisk. :-(

Ah, just det. Jag vet inte om jag nämnt detta. Jag har nu lämnat in en ansökan om att byta efternamn. Ett gammalt släktnamn. Någonting jag under ett längre tag tänkt göra. Men jag har inte riktigt haft ork att släktforska. Nu har jag gjort allt det och... tick tack... tiden går. 5-6 veckor kvar innan svaret kommer... antar jag.

Bibop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0