Behind the stadium is an even bigger, secret stadium.

Jag såg en annons i dag. Ett rekryteringsföretag som skulle anställa tre personer åt ett företag som har lokaler nära Malmö Arena. Det stor inte vilket företaget var... men det stod ett par saker som gjorde att jag förstod att det måste handla om det företag som jag var på en intervju hos strax innan jag var i Umeå.

Så jag skrev till "my guy" på det stället och frågade om det möjligen kunde tänkas att det var de som hade anlitat rekryteringsföretaget?

En halvtimme senare ringer han upp mig och säger att jag han, under dagen, skulle ringa mig och be mig komma på en andra intervju... men jag hann höra av mig till honom före. Det är bra. Det visar att jag är aktiv.
Och det är ju bra på ett annat sätt också. Det ÄR ju det företaget jag helst vill jobba åt. Det är hos dem jag tror att jag kan utvecklas maximalt.

Sedan var jag ute och gick. Jag sprang ju i går, så jag fokuserade på att bara röra på mig lite i dag. Ingen löpning två dagar i rad... för då kommer jag att gå sönder igen.

Jag upptäckte att den nya fotbollsstadion inte ALLS var den nya fotbollsstadion. Det var visst den GAMLA. Den nya står bakom den gamla.
Jaja... det tog bara två år att förstå det. :D
Jag kan väl skylla på att jag inte alls är fotbollsintresserad. Men ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0