Åtta dagar kvar?

Nä... nu längtar jag väldigt mycket.
Men ÅTTA dagar kvar - fortfarande.
De senaste dagarna har, av anledning, kännts bättre. Men ändå. åtta dagar. gaaah. Jag är så trött på att inte kunna ringa och prata. Nämna saker bara. Små saker som händer... som jag läst i tidningen och små saker som jag bara behöver fråga. Vi har ju varit ifrån varandra längre än så här. Men det är väldigt annorlunda när jag inte FÅR ringa.

... och sedan så inbillar jag mig saker, hela tiden. Det är inte enkelt. Inte roligt.
Bara hoppas att mina farhågor är helt omotiverade. Hoppas att vi båda är motiverade att försöka. Det är sådana saker man börjar tvivla på när man inte kan pratas vid. Men såklart är det bara gissningar och dumma tankar, egentligen.

Nåja. Jag har väldigt tråkigt i alla fall.

Fallskärmshoppning: för dyrt.
Gitarrkurs: till hösten!
Körskola: För dyrt - och om en och en halv vecka.

Jag VILL göra någonting vettigt. Men det finns liksom ingenting. Och dessutom regnar det - och blåser. Så det blir mest att sitta inne och låtsas mysa. Jag har dock tyvärr ingen att mysa med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0