Cykelterapi for me.

Nu har jag varit ute och cyklat i några timmar. Jag var ändå tvungen att hämta min post - som jag fortfarande får på andra sidan stan. Har en box där jag bodde förut... men tyvärr får inte privatpersoner skaffa boxadress längre, så jag kunde inte flytta den hit. Nåja.
Nu har det gått ett dygn. Det känns som fem. Tror säkert jag åldras lika snabbt också. Om 13 dagar, då jag och 'S' hörs så kommer jag inte längre se ut som 26... utan då kommer jag se ut att vara i min riktiga ålder (34). Tragiskt.

I natt drömde jag förresten att jag cyklade.
En hel massa. Och jag tror fan drömmen började om för varje gång jag vaknade efter klockan 6. Det känns i alla fall som att jag drömde samma sekvens där jag cyklade i kapp med bilar på en motorväg - cirka 30 gånger.
Det var helt sanslöst svårt att somna om igen.

Jag har inga problem med att somna när jag går och lägger mig på kvällen. För hela den här situationen tar så otroligt mycket på mina krafter. Jag är således helt utmattad när jag väl ramlar på kudden. Men när jag vaknar efter ca 5 timmars sömn - och inte längre är totalt utmattad... då blir det svårt. Då ligger jag bara där och känner panikångesten knådas ihop någonstans i min mage.

I dag börjar fotbolls-em. Tur att jag fullkomligt struntar i fotboll. För jag skulle inte ha ork att sitta och titta på någonting sådant i flera timmar.

Nu har det gått 1 dygn och en timme!

Ja. Jag är så stressad och rastlös... Jag kollar på klockan hela tiden. Jag bara väntar och väntar. Hoppas på att min älskade ska ringa mig snart. Jag sa ju åt henne att hon inte alls behövde vänta i två veckor - om hon inte ville.

I kväll ska jag iväg och äta tacos hos en av mina bröder.
Det blir troligtvis EN taco. Jag har ingen vidare aptit nu. Jag äter en macka till frukost och sedan så äter jag middag. En... rätt okej portion - men inte mer.
Det är svårt att äta då jag helt enkelt mår fysiskt illa hela tiden.
Att äta gör det inte värre... men det blir ändå svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0