Expensive peace of time.

Jag undrar om allt kommer kännas lättare och lättare efter klockan slagit 13:15 - och halva tiden gått?
Hoppas verkligen det.
Problemet är nu mest att jag börjar bli helt tokigt less på att inte kunna prata med min fästmö/bäste vän. Det är inte det minsta roligt.

Funderar, för övrigt, på att köpa årskort till lokala hockeylaget. Gärna två... så jag alltid kan plocka med mig en kompis. Men tyvärr brukar årskort vara ganska dyra... typ 3500 kr. Så då var vi där igen. Först körkort... typ. :-(
Gymkortet ska ju förnyas i början av nästa månad också.
Men det är en bra plan, i alla fall.

Så många utgifter att jag inte kan ordna upp mitt ensamma, händelsefattiga liv. Och det är någonting jag MÅSTE göra. Om jag inte gör det så har mitt och 'S' förhållande ingen större chans. Så jag måste göra det! Det är en bra motivation. Men att tjäna 300% mer pengar är inte så himla enkelt.

Med rätt motivation kan man flytta berg. Men när berget är i form av en vilt sluggande boxningsvärldsmästare så måste jag nog ta och träna lite också... för att ha en chans. Träning tar tid. Likaså utbilda sig så man får en skälig lön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0