Glömde visst skriva rubrik.

Nä, nu håller jag på att bli sjuk också.
Sitter och har väldigt ont i huvudet. Känner att jag fryser, mycket.
Jag mår illa (what's new with that?) och jag håller nästan på att svimma lite, då och då.

Jag kanske fått "frånvaro-av-fästmö-infektion" i hålet i näsan?

Jag menar... någonting måste det ju vara.

Bläh. Jag vill inte ligga hemma och vara sjuk. Hur kul blir det?

Nä. Nu ska jag gå och prata med min chef. Uppenbarligen kan jag inte själv ta bort min semester. Bra programvara!
Sedan tar jag en kopp te, där uppe i HQ. och sedan vet i fan om jag inte tar och går hem.
Hoppas jag inte blir sjukare. Jag har tagit Ipren och huvudvärken vill, som vanligt, inte ge sig.
Värktabletter verkar inte på mig... tror jag.
Men de funkar mot feber.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0