Little piece of analys - och a big piece of någonting annat!

Nu har jag i alla fall insett att jag mår sämst under förmiddagarna. Så nu vet jag att jag måste hålla ut under arbetstid. Sedan bilr det bättre. Efter 15 går det hyfsat. Men det är förstås för att jag gör något då... oftast . Jobbet slutar - jag ska iväg och störa kompisar.

På Söndag har jag funderingar på att vara med och spela innebandy med mitt gamla lag. Bara träning... en gång i veckan.

För att bonda med män krävs visst att man duschar med dem och ropar 'Still the king!'

Nå. Eller nåt.
(gammal fotbollshistoria från Umeåtrakten: Lagets stjärna, med sin enorma kubikpenisniklas, blev väldigt orolig när det började ryktas om att deras nyförvärv, från afrika, skulle vara stolt innehavare av ett stycke riktigt mäktig filé. Tiden gick och slutligen så kom då detta nyförvärv och... efter hans första träning var stämningen nästan lite... spänd. En viss förväntan rådde i omklädningsrummet. Och det här är inte det minsta gay... nej då! ;) Men i alla fall så klev han sent omsider in i duschen, där lagets stora stjärna redan stått ett tag. Efter bara ett tiotal sekunder ropar stjärnan glatt: "Still the king!"... sedan var ordningen återställd och allt återgick till att bli harmoniskt igen.)

Jaja. Så kul har män, när de umgås i grupp. Smiskar varandra med blöta handdukar och spanar in varandras organ.
Egentligen tror jag att ca 80% av alla män är homosexuella. De vet bara inte om det än.

På tal om det. Jag har hämtat ut biljetterna till pridefestivalen nu. Vi köpte var sin veckobiljett - och vi kommer vara där tre dagar. Om någon vill ha inträde till den 1:a, 2:a och och 3:e Augusti, så... hör av er. Då kan ni ta våra efter vi är klara med dem. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0