Nära dödenupplevelse.

Yeah yeah. Jag har varit och spelat poker... och... druckit öl.
Blev sist första gången jag spelade och vann andra gången.

Nu mår jag lite illa.
Jag kom hem klockan 1:30. Tog snabbt ett beslut att gå ned på stan för att stilla min hunger.
klockan 03:15 ska jag precis få beställa en jävla burgare. SANSLÖST långa köer. Då kliver någon agressiv snubbe med flaska fram och börjar banka på hårda saker och fråga varför han inte får sin burgare? Han lyckas såklart slå sönder sin flaska också och börjar ana att det är JAG som förhindrat honom att få sin kära burgare. Problemet är vl att han inte ens beställt en - och jag har bara stått i kön.

Så tjafsar han ett tag. Helt klart påverkad av det mesta. Ger intrycket av att vara någon sorts Terminator på svamp. Står och hotar med sin trasiga flaska.
Och så börjar han vifta lite och just då han ska slå/hugga mig med trasig flaska så dyker två poliser upp och lyfter iväg honom.
Så... den situationen utvecklades rätt fördelaktigt... tycker jag.
- Tack, polisen!

Sedan var det någon dam på runt 50 som började ragga på mig.
Det var väl belöningen.
Vilket visar att gud inte finns!
Om gud funnits så skulle han väl för fan kunnat skicka ett par riktigt snygga saker att ragga på mig? För SÅ traumatiskt var det!

Nåväl. Det är ju inte som att jag är intresserad ändå. Så det var väl lika bra. Varför slösa två good ones på mig?

Men nu är jag i alla fall hemma.

Jo just ja. 'S' kommer hit nästa helg. Då ska vi se en bra film... I'm sure of it. Sedan måste jag planera lite att göra. Typ pyssla med att vika kuvert eller nåt. Eller... ja... kanske ladda hem någon tv-serie?
För trevligt, jag vill ha.
Jag tror faktiskt det kommer kännas något mer avslappnat än förra gången. Det känns så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0