Kronprinsessan i ett dubbelrum på Östermalm.

Jaha...

Nu sitter jag på jobbet igen då.
Har lämnat in ansökan om lämpen. Hoppas på ett snabbt körkort. Jag vill verkligen ha ett körkort. Jag vill bli vuxen.
Sedan hoppas på att det här blir bättre, så jag kan åka hem till 'S'. Para mig med henne och göra henne gravid. Sedan kan jag köra henne till BB på vägen tillbaka. :D

Nä, men trist bara att jag troligtvis inte kommer få mitt lämplighetsintyg innan v.28. För då startar en intensivkurs... och jag har semester. Men jag får ringa dit och fråga när nästa startar.

Nä. Nu ska jag sätta över pengar till mitt lönekonto. Biljetter och hotell ska betalas. Hotellet vi skulle boka var uppbokat. Jaja. Det kan bara ha varit ett enda rum kvar då, när vi tittade på det i går. Men det gör inget. Jag hittade ett annat hotell bara 5 km från centrum, så jag tror nog det duger NÄSTAN lika bra. Fast det blir såklart inte lika nära som Globen skulle varit. Men det som jag bokat nu var, även det, fyrstjärnigt.

Hoppas rummet är något större än det vi bodde i när hon opererades. ;) Det var ett dubbelrum i ett "nollstjärnigt" hotell på östermalm, som inte ens taxichaufförerna visste om. Ganska dyrt också... och rummet var typ 3 x 1,5 meter... med penistvättfat alldeles innanför dörren och allt. Yeeeeahh!
Det skumma är att jag bott där tre gånger! :)
Men det beror ju på att det alltid går att få ett rum där. Aldrig fullbokat.

Ändå HAR de ett fotografi där med tanten som äger stället - och kronprinsessan.
Jag funderar på om det är ett montage.

Vi hade dock trevligt där. Trots att hon var nyopererad och sådär. Vi connectade på ett nytt sätt. :)

Bara som avslutning... som inte har med det sistnämnda att göra:
Jag ser verkligen fram mot att resa med 'S'. Det kommer bli kul. Det är jag säker på.
Hur det än står till mellan oss så är vi grymma vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0