We're trippin'

Men det roligaste i mitt liv just nu, är att jag kan roa mig med att sitta och planera resan till Stockholm och Göteborg.
Eller ja... "Göteborg". Rent tekniskt blir det väl där vi kliver av... men knappast kommer spendera särskilt mycket tid.
En förhoppning är dock att vi kanske skulle kunna bo hos någon i Göteborg, en eller två dagar. Men... problemet är att vi knappt känner någon som bor kvar i staden. Alla har flyttat ut till Swanseaduckcountyhill eller något annat hillbillyställe. Fast kanske mer svenskt då.

Nåja. Jag har inget emot det. Men helt beroende på vilka som ska träffas och vad vi ska göra där så måste vi försöka hitta det mest lämpliga boendet med en gång. Vi kommer sannolikt ha rätt mycket packning.
EN idé är väl att man skickar hem all tvätt, efter några dagar, och köper nya där borta för resten av tiden. Men den idén var så urbota dum att jag inte förstår varför jag skrev ned den... än mindre varför jag inte raderar den. Men jag är trött på att radera inlägg. Jag gör bara det med de mest jobbiga.

Men så är det ju. Ibland har jag riktigt jobbiga stunder.
Den här är inte en av dem. Nu mår jag helt okej.

Fast jag vill fortfarande slå någon! :)

Det känns trevligt att planera resan... som sagt.
Vi behöver inte åka och känna press på oss att vara perfekta. Vi behöver inte åka och sitta och snegla på varandra hela tiden. Utan... bara åka och ta semester. Se till att ha trevligt.

Hmm... undrar om det finns någon snabbkurs i disco?
Det lär ju behöva dansas lite på pridefestivalen.
Gyrera med rumpan så alla bögarna blir helt gaaalna.

Fast tyvärr är jag icke någon fena på att dansa.
Möjligen om man bygger om en såndär elektrisk tränings-pad som man ska ha på magen för att bara kunna sitta och skaffa slöbräda. Dra om lite ledningar och ge sig själv en rejäl zappo i stället.
Fast det är klart.
Sladden kommer vara lite i vägen.

Men det finns ju förresten en snabbkurs i disco. Måste genast kolla på den där finska instruktionsvideon igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0