Headset

Mitt nya headset verkar f.ö. fungera rätt bra. Det fanns inget på displayen som inte kunde visas heller. För... det står inte låtnummer och sådant, som jag hade trott. Men det är liks bra det. Det är ett SonyEricsson och jag har en Nokiatelefon... så det skulle troligen ändå inte synas.

Menmen, ja... det låter bra. Jag har bara provat med musik, än så länge. Men... konstigt att det kan vara så stor skillnad. Med mina Nokiahörlurar och mina Koss porta pro så måste jag dra upp musikvolymen till 80% för att nivån ska bli behaglig. En del låtar drar jag ned till 70 och en del måste jag kräma upp till 100. (beroende på inspelningsvolym då)

Men den här låten som jag lyssnade på nu... Daphne Descends... körde jag lite lagon på 90% förut... nu, med det nya headsetet, var jag tvungen att gå ned till 10%

Det är... en ganska stor skillnad.
Eftersom den bara höjer och sänker i inkrement om 10, så... blir det lägre steget 0%. och det högre dubbelt så högt. :-/

Menmen. Det går säkert att fixa.

... genom att sälja det till pappa och köpa ett nytt, själv. ;)

Nej då. Jag är nöjd.
Det går ju till och med att starta och stoppa musiken med playknappen. Det var lite otippat. Det är en liten instruktion som ju faktiskt SKULLE kunnat vara helt olika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0