Kunde Kopernikus rulla ihop sin tunga då?

Nu har man återskapat Kopernikus ansikte. Så här kan han ha sett ut, bladibla.



Vad spelar det för roll? Vem betalar för att sådan extremt värdelös information ska tas fram? Var det inte lågkonjunktur nu?
Sedan: Nej... Kopernikus kan inte ha sett ut på det sättet. Jag är ledsen, Marie Allen, men det där ser inte ens ut som en riktig människa. Det är en karikatyr.
Och nu ska hon ge sig på heliga Birgitta också.

Åter: Vem betalar för pajaseriet?

Nä... jag tycker nog det räcker att vi vet vad Koppe upptäckte.

Men nu till någonting viktigare, som också bygger på genetisk forskning, eller nåt.
Jag KAN rulla ihop min tunga... ni vet... så den bildar typ ett U. Jag har bara trott att jag inte kan det - och sedan vägrat prova. Men jag kan visst göra det ändå.

Nu sitter jag bara och väntar på att Maria ska höra av sig... så jag vet när hon ska komma hit. Eller nä. Nu spelar det ingen roll, längre. Nu är jag redan hemma. Så nu kommer jag sitta hemma och vänta... hitta på något här, i stället.
Men hon kanske kommer hit runt... 20? Om 50 minuter börjar lite hockey på tv... så... ingen nöd går på mig.

Dessutom har jag nötter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0