Simple Life

Sitter här på jobbet... väntar på att klockan ska bli 21:30, så jag kan gå och möta 'M'. Hon ska bo hos mig i 6 dagar. I like that. Jag har just ätit och rakat mig... med de fördömdaste engångshyvlar du kan tänka dig.
De är inga jävla engångshyvlar. De är halvgångshyvlar. Jag hann raka halva mig innan den blev så dålig att den började kapa bort mitt huvud.
Så jag var tvungen att byta... ta en TILL.
De gamla, gula, var bättre. De kunde man använda till typ tre rakningar eller nåt.

Någon gammal bekant, från Skåne, hörde av sig till mig i går. Hon skrev och frågade "är detta Sabadons nummer?". Med tanke på att jag inte hade hennes nummer och således inte visste vem det var som frågade så... eh... vem ÄR det? Jag lär ju inte svara på en sådan fråga, från en anonym person. Möjligen skrämma iväg personen med: "Nej, det är Sörens nummer. Jag är 58. Vill du ha sex?"

oh well... nu ska jag gå och snyta mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0