Kyckling... good! öl... good! Jag ser kopplingen.

Jag hittade en kyckling i min glasbit!!!
Nu ska jag gå till glastillverkaren så får dom undersöka hur kycklingen hamnat där. Enligt dem är dock tillverkningsprocessen sluten och skall vara helt kycklingfri.

Eller ja. Vi satt faktiskt och diskuterade detta lilla glas-i-allting-fenomenet, i går, under påskmiddagen. Det har ju hittats glas i först kyckling, sedan kyckling och så lite kyckling... sedan plötsligt började man hitta glas även i korv och om man nu inte trodde att folk hittade på allt redan innan korven så trodde man det väl då. (Ja.. antingen påhittat, eller så markerar vi i kalendern April 2009... månaden för de militanta veganernas återkomst.)

Så började vi prata om glas i öl... helt utan anledning.
I dag läser jag i tidningen att man hittat glas i en ölburk.

Hmm.
Nu börjar jag misstänka min bror.

Oh well.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0