Vin tonight.

Jag vet.

Jag har inte skrivit någonting på ganska länge nu. Jag befinner mig i ett stycke liv, som inte direkt är särskilt händelsefyllt. Vi packar och vi planerar. Om lite drygt en månad går flyttlasset - till Malmö. Det är läskgt... det är kul... Förhoppningsvis kanske där finns någonting som kallas vänner. Jag har ett par personer som jag haft kontakt med, som jag hoppas kunna hålla okej kontakt med, när jag väl bor där nere. Sedan så hoppas jag kunna låtsas vara en helt normal människa - och få kontakt med mina studiekamrater. Marias familjemedlemmar är ju också rätt okej. :)

Menmen.
Jag har inte vidare mycket att skriva om - och när jag inte har mycket att skriva om så låter jag bli - hellre än att trakassera mina läsare med ingenting. Med skräp.

Nu sitter jag och Maria och testar viner. Maria är en sådan som knappt gillar någon alkohol alls. Allt smakar typ sprit, eller hur man ska beskriva det. Även alkoläsk, cider och öl. Men nu har vi hittat ett par sorts viner som hon tycker smakar ganska okej. Vi köpte även lite annat, typ öl, cider, alkolä.... ja... allt det jag skrev tidigare. Och en Turkisk peppar. (Även om det nu är ganska lätt att tillverka själv, menmen)

Enda lediga dagen är ju söndag. När man bara har EN ledig dag/vecka så blir man lite mer benägen att fly verkligheten den enda kväll man faktiskt kan göra det. Så... Nu är det lördagsmyyyys. (med ändrad dag, men en jäkla låt att sätta sig i huvudet)

Hmm... nya surroundljudet är helt okej. Ska bara köpa en rca-switch också.

Ha det bra. Jag återkommer, när jag har någonting intressant att skriva om. Jag ville bara att ni skulle veta att jag tänker på er. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0