Keep on running.

Äntligen.
Första löp-passet på över ett år. Så länge har mitt liv stått stilla.

Det blir såklart en blygsam start. 3,7 km... 20 minuter. Men i alla fall.
Jag är förhoppningsvis snart nere på 12 igen. Och sedan en mil.

Menmen. First things first. Slöjogga igång senorna och alla fästen och muskler och sådant.
Jag har så lätt för att dra på mig inflammation på yttersidan av foten. Jag går ut väldigt snabbt och tänker bara på konditionen.

Hmm. Det skulle hända saker i morgon. Jag kommer bara inte ihåg vad. :)

Ja just det. Och så var det visst jordskalv här i dag.
Vi satt i vardagsrummet och softade... och så lät det bullerbuller BANG bullermullerbullerbull.... och sedan var det över.

När BANG'et ljöd så skakade huset till - och jag junde inte riktigt förstå vad det var. Det lät såklart inte som åska. En åskknall börjar ju med banget. mmm... åska är underbart härligt. Men i alla fall.

Hur som helst.
Här har flera generationer boende levt utan att känna ens ett enda litet jordskalv... och nu har det visst varit tre bara under det senaste året.

Kommentarer
Postat av: Sharon E

Behold! a reciprocal comment. How come I didn't know you had a blog? or is that just part of the vast quantity of things that have slipped my mind? What did I just ask? never mind puss

2009-06-12 @ 00:25:41
URL: http://eisbergsk.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0