Liten uppdatering utan kul.

Bläpp.
Gårdagen var rätt ensam - eftersom Sofia åkte hem ett dygn tidigare än först beräknat och Maria åkte iväg till Borlänge klockan 14:05 (för att vara jävligt petig och exakt... och sådan ÄR ju jag). Men jag tänker inte gnälla över det - för klockan 14 började en kvalseriematch (hockey) och direkt efter den började nästa. Så det var hockey all night long. Hur kan man känna sig ensam då?

Men jag har känt tydliga tecken på att jag åter börjat bli lite sjuk. Det känns lite annorlunda denna gång. Luftrören hatar mig. Bronkit? Mykoplasma IGEN? Vad är det den HÄR gången då? suck.
På Onsdag ska jag genomgå en smärre operation. Om jag är sjuk så kanske det inte vore någon bra idé? Menmen. Jag tror nog att det kommer att gå bra.

Nä. Nu är det dags att gå och köpa lunch. Det blev inget jätteroligt inlägg i dag - men jag hade inte skrivit på ett tag och ville bara låta er veta att jag lever efter helgen... och att jag har en katt hemma, tillfälligt. Den apporterar flitigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0