Som en balettdansare.

Det har varit förvånadsvärt smärtfritt, egentligen. Men jag tycker nog att det är lite jobbigt.
Framför allt i går när det, efter 4 dygn, plötsligt försvann ett stygn och jag började blöda som en stucken struts. Det var 1. Läskigt - och 2. Läskigt.
Inte roligt alls. Jag är inte känslig för när andra blöder... men jag kan svimma för väldigt lite när det gäller mig själv. Jag har ganska hög smärttröskel egentligen så det är lite konstigt att jag är sådan. Men sprutor och Sabadon som blöder... där är jag känslig. Och när jag dessutom blöder i det området. Jag vill såklart inte att någonting ska gå fel.

Jag skulle ju sluta använda gasbinda and shit efter 2-3 dagar. Det där var 4. Så nu, dag 5, tänker jag gå och köpa ännu mer. Jag har redan inhandlat mer tidigare för det jag fick räckte ju inte länge.

I dag gör det lite ont... sådär så det molar och Sabadon blir illamående. Jag vill bara ligga ned och sova. Det var bäst.

I går var Sofia hemma hos mig och vi hann avverka allt nytt och en fjärdedel gammalt.Ett avsnitt How i met your mother, ett avsnitt Dollhouse och två avsnitt Supernatural. Sedan avrundade vi med typ 4 avsnitt Psych.
Och Dollhouse tvingade jag mig själv, kvällen innan, att se fem avsnitt av. Allt för att komma ikapp så vi kunde se det där i går. :D

Maria ramlade ju när hon var hemma hos mig, sist. Hon fick åka och sy ett par stygn i pannan och... nu har hon ramlat igen... när hon åkte skidor utan bromsar. Snön/isen var så hård att hon skalade bort en del hud på några fingrar, men ja... det var visst "bara" ett finger som blev lite värre. Hoppas hon tänker sluta ramla. Hon hävdar att hon gillar snö - men hon verkar inte riktigt klara av den. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0