Insane in the brain.

Ibland läser man ganska dumma saker i folks presentationstexter, på olika communities. Det verkar som att människor inte är så smarta - eller bara älskar att bråka och hata en massa för att ha någonting att göra.
Det finns så många som hela tiden måste vara aggressiva och skriva att de absolut inte vill att några jävla killar ska kontakta dem för de är så arga och blablabla.

De har givetvis blivit trakasserade av en hel hög med troll. Det blir alla! Skillanden är bara att vissa blir bittra och tar åt sig personligen. De bygger upp arga murar och gör på det sättet att vanliga normala människor inte längre vågar ta kontakt med dem - och att trollen tycker att det är ännu roligare att bråka.
Smart taktik. :)

Men det finns såklart andra dumma saker man kan skriva i sin presentation också.
Läste nyss: "Jag har INTE MSN och jag tänker INTE skaffa mej det heller!!!! Skulle jag ha MSN så skulle jag väl INTE va här på sidan eller hur!!!!!!*ilsken*"

Okej. Hon har inte Messenger. *check*
Men... varför skulle Messenger utesluta närvaro på en community?
Jag antar att hon inte har telefon heller. Och inte tänker skaffa en telefon heller!!!!! Skulle hon ha telefon så skulle hon väl inte sitta på den där sidan eller hur!!!!!!! *grrr... biter huvudet av*

Nä... jag fattar inte.
Kan hon bara kommunicera på ett sätt? Nä, fan. Jag glömde ju: Skaffar jag Messenger så fungerar inte min community längre.
Messenger, en community, telefon, ropa ut genom fönstret och så vidare är HELT olika sätt att kommunicera på. Jag behärskar då alla!

Men det är ju så, att människor som hela tiden använder en massa utropstecken inte känns helt friska. De verkar helt vara i avsaknad av impulskontroll och måste hela tiden visa hur oerhört viktiga deras åsikter är... och de är troligtvis sådana personer som "alltid har rätt". Framför allt ska alla tvingas kontakta dem på exakt det sätt de själva fått för sig är det enda sättet. Finns det både en Gästboks- och en PM-funktion så kan de skriva: "Skriv för fan inte till mig i gästboken... de meddelandena slänger jag bara utan att läsa - och så blockar jag dig".
umm... :)
jahaa.
Förlåt mig, ers höghet. Jag ska skicka ett PM. Jag ska även se till att INTE inleda med de förbjudna meningarna "Hur är läget", "Hej snyggis" eller "Vad gjorde du för kul i helgen då?".

Så många regler... så få hjärnceller. Varför håller man till på en community om man inte vill kommunicera?
Jag VET att de flesta som skriver är riktigt tråkiga och enformiga. Men spela roll. Det är deras RÄTT att vara tråkiga och enformiga. Det är även din rätt att ignorera dem! och att blocka de som aldrig ger upp och de som är otrevliga. Är det verkligen så svårt att agera på ett mentalt friskt sätt? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0