How's it going with them plans?

Jag har ju glömt skriva att jag nu blivit erbjuden en utlösni... ehh... jag menar... att jobbet ska köpa ut mig från min tjänst. Jag vill inte vara kvar och de vill inte ha mig kvar. Så då har de kommit med ett förslag att jag ska få gå tidigare och få en ekonomisk kompensation för det.

I dagsläget har jag ingen aning hur mycket de hade tänkt sig.
Jag vill ju inte höra 6000/månaden eller någonting sådant. Jag har redan en väldigt låg lön. Om jag får sparken så skulle jag i alla fall få 70% (vilket i alla fall blir några tusen till. orkar inte räkna och dessutom vill jag inte avslöja vilken pinsam lön jag har) ;)

Jag vet ingenting, ännu. Jag måste veta lite mer konkret när jag ska börja skolan i Malmö och när jag ska flytta (lägenhet, någon?) osv.

Nä... nu ska jag fördriva tiden lite. Jag vill egentligen hem. Skicka varor... tjäna pengar! *räknar*

I helgen (eller, från onsdag kväll) ska Maria iväg på Mlijöpartiets kongress, i Skövde. Jag... vet ännu inte när hon kommer hem. Men hon har ju egen nyckel nu, så det löser sig väl. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0