The jobb is avbockat.

Inlämningsuppgiften avklarad. Ett enmånaders jobb som gick riktigt dåligt. Allt ballade ur och jag satte mig och slappade i stället. Sedan, när tiden snart var slut och det skulle lämnas in så satte jag mig och skulle skriva det färdigt. Då upptäckte jag att allt mitt jobb bara hade försvunnit. Den storyn känner de flesta redan till.

Sedan satte jag mig och tjurade i någon vecka och skrev sedan allt på ca 6 timmar... och fick godkänt.

HUR?
Jag fattade ju ingenting... nästan. Jag bara chansade lite.

Men jaja. Jag tänker inte gnälla mer över det.
I morgon och på tisdag är det tentaplugg som fan och på onsdag är det tenta. Så nu blir det inte så mycket roligt ett par dagar. Det bör jag väl kunna stå ut med.
Avatar var ju bra i alla fall. 3D är också kul. Men... Den var inte SÅ bra som jag hade trott och 3D-effekterna är inte SÅ bra som man kan hoppas.

Men testa... bilda er en egen uppfattning. Ni kanske är lite mer lättimponerade än jag är. ;)

Bang bang... I'm going to bed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0